Immersive Storytelling

De opdracht was om een speelbaar verhaal te ontwerpen waarin de speler het leven in een stad van de toekomst kan beleven. De speler moet het spel kunnen beleven vanuit het perspectief van een inwoner van de stad. De game is gebaseerd op een toekomstscenario van een stad, dat zich afspeelt in het jaar 2050.

 

Het thema is green city. Onze game die we hebben gebouwd gaat over de stad Viridi, deze stad bevindt zich in een dome. De stad is volledig zelfvoorzienend. De stad zit in een dome om zowel de natuur buiten en binnen de dome te herstellen.

 

Onze speler is een man die nog in een normale stad heeft gewoond en die zich niet echt kan aarden in de stad Viridi. Hij mist zijn oude leven en gaat op zoek naar manieren om weer een normaal leven te lijden. Zo gaat hij op zoek naar eten. In het einde van de game probeert hij te ontsnappen uit de stad.

De video is een walktrough van onze game.

 

Bij het maken van de game was ik 3D modeller, behalve de huizen en sommige textures heb ik de objecten in de game gemaakt.

portfolio Judith

Email: judithvantveer@gmail.com
Phone: Tel +31623819500